Tarieven

Instrumentlessen al vanaf € 16,95 per les

Per 1 augustus 2022
Lesduur per week
Lesgeld per jaar  (36 lessen)
Het lesgeld wordt geïncasseerd in 10 mnd. termijnen

Instrumentale cursussen, zangles en bandles voor kinderen, tieners en volwassenen

Groepsles alle instrumenten
30 – 60 min.
€ 595
€ 59,50

2 en 3 personen 30 min. 4 personen 45 min. vanaf 5 personen 60 min.

Individuele les
20 min.
€ 610
€ 61,-

Individuele les
30 min.
€ 795
€ 79,50

Individuele les 30 min. 1 x per 2 weken
€ 457
€ 45,70

Strippenkaart
30 min.
€ 23,50
per les

Extra bandles van Popular Music Course+
60 min. per 2 weken
€ 228
€ 22,80

Alleen bandles zonder instrumentale les
60 min. per 2 weken
€ 359
€ 35,90

Kindercursussen

Baby Muziek

Dreumes Muziek

Peuter Muziek

Kleuter Carrousel
€ 127,50
cursus van 12 lessen

Overige cursussen

Oriëntatiecursus
€ 130
cursus van 10 lessen

• Boeken en andere lesmaterialen zijn niet bij het lesgeld inbegrepen.
  • Voor leerlingen van 21 jaar en ouder zijn we wettelijk verplicht over de lesgelden 21% BTW te berekenen.
  • 5% gezinskorting voor het tweede kind uit één gezin onder de 18 jaar.
  • 10% gezinskorting voor het derde en daarop volgende kind uit één gezin onder de 18 jaar.
Strippenkaart: ook kunt u les volgen met gebruik van een strippenkaart. Deze kan alleen voor individuele lessen gebruikt worden door betaling van het lesgeld à contant aan het begin van een periode van 5 of 10 lessen. Tarieven en voorwaarden op aanvraag.

Gratis proefles aanvragen

Kies je cursus

* deze cursus heeft geen aparte proefles maar je kunt wel na de eerste les geheel opzeggen

Hoeveel ervaring heb je?

Voornaam

Achternaam

Plaats

Telefoonnummer

Mobiel nummer

E-mailadres

Geboortedatum

Op welke dagen ben je beschikbaar

Instrumentale- en zanglessen zijn nu per maand opzegbaar!

De Zwolse Muziekschool maakt onderscheid tussen Popschool en Popschool+

Het verschil is kortweg instrumentale les of zangles, inclusief bandles, of niet. Om het samenspel te bevorderen bieden we Popschool+ aan. Hierbij krijg je 10 minuten minder instrumentale les of zangles maar daarnaast 1 keer per 2 weken een bandles van 60 minuten. Het lesgeld is gelijk aan de reguliere muzieklessen. De bandles is dan bij het lesgeld inbegrepen. Ook kun je ervoor kiezen om wel je gewone lesduur aan te houden en daarnaast extra bandles erbij te kopen.

Muziekles te duur?

Stichting Meedoen ZwolleIn veel gezinnen is het lastig om kinderen muziekles te laten volgen: het is gewoon vaak te duur. Voor die gezinnen kan Stichting Meedoen Zwolle hulp bieden. Stichting Meedoen Zwolle is een onafhankelijke stichting, die kinderen helpt meedoen. Met financiële ondersteuning zorgt Meedoen er onder andere voor dat kinderen een muziekinstrument kunnen leren bespelen. Wilt u hier meer informatie over dan kan Yamaha Muziekschool Zwolle u met deze stichting in contact brengen. U kunt hiervoor ons een e-mail sturen of ons bellen.