Saxofoonles

SAXOFOONLESSaxofoonles

Schrijf je nu in voor een proefles bij de beste muziekschool van Zwolle

Leren van de verschillende speelwijzen van Rockmuziek, Pop, Blues, Soul, Funk, Latin, Jazz, etc. ⋅ ⋅ ⋅ Improviseren ⋅ ⋅ ⋅ Voorbereiden op het spelen in een band ⋅ ⋅ ⋅ Je hebt de keuze tussen tenor- alt- of sopraansaxofoon

Leer saxofoon spelen bij De Zwolse Muziekschool! De saxofoon geeft een mooi warm geluid en geeft je veel mogelijkheden. Saxofonisten kunnen bijvoorbeeld in harmonieorkesten samen spelen met veel andere blaasinstrumenten, maar ook de melodieën en solo’s verzorgen in bands. De saxofoon is er voor allerlei muziekstijlen en zo is de saxofoon er ook in allerlei soorten en maten. Zo kun je kiezen tussen een baritonsax, tenorsax, altsax en sopraansax.

Bij ons kan je saxofoonles individueel of in een kleine groep volgen. We gebruiken een praktisch lesprogramma waar je alle aspecten van je instrument leert, leert improviseren en, als je wil, wordt voorbereid op het spelen in een band. Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool! Kijk hier!

Via deze link is een fraaie opname te zien van onze saxofoondocent Luuk de Vries

Bekijk onze lesruimtes!

Wat kost saxofoonles?

• tarieven

Groepsles*
    € 595 per jaar (36 lessen)
    € 59,50 per mnd.**
    Individuele les (30 min./week)
    € 795 per jaar (36 lessen)
    € 79,50 per mnd.**
    Individuele les (30 min., 1x per 2 weken)
    € 457 per jaar (18 lessen)
    € 45,70 per mnd.**

* Groepsles 2 en 3 pers. = 30 min., 4 pers. = 45 min., vanaf 5 pers. = 60 min.
    ** Het lesgeld wordt geïncasseerd in 10 maandelijkse termijnen. Je kunt per maand opzeggen.

Wil je eerst losse lessen? Of kun je niet regelmatig les nemen? Dan is een strippenkaart misschien iets voor jou.
    De genoemde tarieven worden wettelijk verhoogd met 21% BTW als je 21 jaar of ouder bent.

Saxofoonles van héle goede docenten

• saxofoondocent

Luuk de Vries

Wij willen je helpen je muzikale doelstellingen te bereiken en doen er alles aan dat je je bij ons op je gemak voelt. We zijn zorgvuldig opgeleid voor onze onderwijsvaardigheden. Permanente bijscholing is vanzelfsprekend voor ons. De muziekschool is in het bezit van onze VOG (verklaring omtrent gedrag).

Saxofoonles bij De Zwolse Muziekschool