Dreumes Muziek

Rhythm & Music Yamaha Music Point

DREUMES MUZIEK

Muziek en bewegen vanaf één jaar

Met dreumes muziek kunnen kinderen vanaf 1 jaar muzikaal de wereld verkennen. Kinderen die vroeg met muziek bezig zijn, ontwikkelen zich beter en hebben later een beter gehoor voor muziek. Maak mee hoe uw kind de geweldige wereld van muziek leert kennen en schrijf uw dreumes in voor dreumes muziek bij de beste muziekschool in Zwolle!

Uw kind ervaart de muziek op meerdere manieren. Één van de ouders, een tante, oom, opa of oma is welkom om in de les actief mee te doen. Het is erg leuk en goed voor de band met je kind. We maken gebruik van de stem en kleine instrumenten. Door middel van liedjes, dynamiek, tempowisselingen, bewegen, etc. ontwikkelt het kind gevoel voor ritme, toonhoogte en muziek in het algemeen.

De liedjes die tijdens de lessen worden aangeboden kunt u thuis op een leuke en speelse manier met uw kind herhalen. Kinderen vanaf 1 jaar tot 2,5 jaar kunnen deelnemen.

Wanneer zijn de lessen: op woensdag van 10:00 – 10:45 uur en zaterdag van 10:30 – 11:15 uur

Voor een proefles klik hier  (dit is een betaalde proefles)

Om in te schrijven klik hier

Wat kost dreumes muziek?

Muziekles voor kinderen van héle goede docenten

• kindercursusdocent

Roos de Geus

Hilde Borreman

Eva Janssen

Ismay Koopmans

Wij willen je helpen je muzikale doelstellingen te bereiken en doen er alles aan dat je je bij ons op je gemak voelt. We zijn zorgvuldig opgeleid voor onze onderwijsvaardigheden. Permanente bijscholing is vanzelfsprekend voor ons. De muziekschool is in het bezit van onze VOG (verklaring omtrent gedrag).