Pianoles en keyboardles

Pianoles en keyboardlesPIANOLES EN KEYBOARDLES

Schrijf je nu in voor een proefles bij de beste muziekschool van Zwolle

Voorbereiden op het spelen in een band ⋅ ⋅ ⋅ Plezier in het samenspel tussen de verschillende onderdelen (melodie, akkoorden,  grooves en bas) ⋅ ⋅ ⋅ Improviatie, compositie, arrangement, groove ⋅ ⋅ ⋅ Harmonieleer ⋅ ⋅ ⋅ Solostukken

Leer piano en/of keyboard spelen bij De Zwolse Muziekschool! De piano is een zeer veelzijdig instrument waarop je akkoorden en melodieën kunt spelen en kunt soleren. Tijdens de les wordt naast het lesmateriaal veel gebruik gemaakt van de populaire muziek van nu. Bij ons speel je stijlen als Jazz, Funk, Rock en Fusion, maar ook andere stijlen die je graag wil ontdekken!

De piano is een zeer overzichtelijk instrument, waardoor je snel inzicht hebt in harmonieën en melodieën. Dat maakt de piano perfect om muziektheorie snel te leren! Het instrument is ook erg geschikt om jezelf te begeleiden als je zingt.

Bij ons kan je pianoles individueel of in een kleine groep volgen. We gebruiken een praktisch lesprogramma waar je alle aspecten van je instrument leert, leert improviseren en, als je wil, wordt voorbereid op het spelen in een band. We hebben veel verschillende lesprogramma’s voor piano, en kunnen ook specifieke individuele aandacht geven als iemand specifieke wensen heeft of bijvoorbeeld wil worden bijgeschoold in lichte muziek na jaren van klassieke pianolessen. Natuurlijk kunnen we je hiermee helpen. Geef dit aan als je een gratis proefles aanvraagt en we vinden het programma en de docent die het beste bij je passen!

Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool! Kijk hier!

Keyboardles

Leren van omvangrijk repertoire in verschillende stijlen ⋅ ⋅ ⋅ De ontwikkeling van creatieve vaardigheden waaronder harmoniseren, arrangeren en improviseren ⋅ ⋅ ⋅ Ensemble spel

Voor het keyboard hebben we een omvangrijk repertoire in verschillende stijlen waarmee je wordt opgeleid tot creatieve toetsenist! Het leuke van het keyboard is, dat je naast alle mogelijkheden gelijk aan die van de piano, ook nog eens gebruik kunt maken van allerlei verschillende geluiden, ritmes en begeleidingen. Hierdoor heb je als het ware een compleet orkest onder je vingers. Ook kun je met het keyboard gemakkelijk zelf liedjes componeren en eventueel opnemen. Het keyboard is hét instrument voor de muzikale en creatieve leerling.

Yamaha Popular Music Course Pianoles en KeyboardlesJonge pianisten

Het leren kennen van de “wereldtaal Muziek” ⋅ ⋅ ⋅ De ontwikkeling van creatieve vaardigheden waaronder harmoniseren, arrangeren en improviseren ⋅ ⋅ ⋅ Ensemble spel

Keyboard en piano les kan al voor kinderen vanaf 6 jaar.

Het blijkt dat er soms behoefte is aan piano-/ keyboard-/ toetsles met maximale individuele aandacht. Dit kan zijn vanwege specifieke instrument technische wensen, of bijscholing in de lichte muziek na jaren van klassieke pianolessen. Uiteraard valt dit ook binnen de mogelijkheden en  kun je dit aangeven bij de aanvraag voor een gratis proefles.

Bekijk onze lesruimtes!

Wat kost pianoles of keyboardles?

• tarieven

Groepsles*
    € 595 per jaar (36 lessen)
    € 59,50 per mnd.**
    Individuele les (30 min./week)
    € 795 per jaar (36 lessen)
    € 79,50 per mnd.**
    Individuele les (30 min., 1x per 2 weken)
    € 457 per jaar (18 lessen)
    € 45,70 per mnd.**

* Groepsles 2 en 3 pers. = 30 min., 4 pers. = 45 min., vanaf 5 pers. = 60 min.
    ** Het lesgeld wordt geïncasseerd in 10 maandelijkse termijnen. Je kunt per maand opzeggen.

Wil je eerst losse lessen? Of kun je niet regelmatig les nemen? Dan is een strippenkaart misschien iets voor jou.
    De genoemde tarieven worden wettelijk verhoogd met 21% BTW als je 21 jaar of ouder bent.

• pianokosten

Voor de kosten van pianoles of keyboardles klik je hier

Pianoles of keyboardles van héle goede docenten

• pianodocent

Johan Schipper

David-Jan Groot

Wij willen je helpen je muzikale doelstellingen te bereiken en doen er alles aan dat je je bij ons op je gemak voelt. We zijn zorgvuldig opgeleid voor onze onderwijsvaardigheden. Permanente bijscholing is vanzelfsprekend voor ons. De muziekschool is in het bezit van onze VOG (verklaring omtrent gedrag).

Pianoles of keyboardles bij De Zwolse Muziekschool