Kleuter Carrousel

Rhythm & Music Yamaha Music Point

KLEUTER CARROUSEL

Voor kinderen van 4 tot 6 jaar heeft De Zwolse Muziekschool de Kleuter Carrousel. In een speciaal voor kleine kinderen ingerichte ruimte met veel bewegingsvrijheid leren kleuters dansen, muziek, en musical. Onder deskundige leiding leren de kinderen zingen en ontwikkelen ze hun muzikale gehoor. Door dans en musical wordt gewerkt aan ritmegevoel, coördinatie en presentatie. Schrijf uw kleuter nu in voor de Kleuter Carrousel bij de beste muziekschool in Zwolle!

Tijdens de muzieklessen gebruiken we verschillende muziekinstrumenten zoals klokkenspel, boomwhackers, gitaar, keyboard en ritme-instrumenten. De kinderen ontdekken spelenderwijs nieuwe instrumenten. Tijdens de dans- en musicallessen leren de kinderen bewegen, zingen en acteren aan de hand van leuke musical nummers.

Na de Kleutercarrousel kunnen kinderen voor muziek de Oriëntatiecursus volgen en voor dans en musical meedoen met de musicalklassen.

Samen zingen, muziek maken en dansen zijn belangrijke bouwstenen voor de sociale ontwikkeling. Plezier maken staat voorop!

Kinderen vanaf 4 tot 6 jaar kunnen deelnemen.

Wanneer zijn de lessen: Zaterdagmorgen van 11:30 tot 12:15 uur.

NB. De proefles voor de kleutercarrousel is een betaalde proefles. Na de proefles volgt de volledige cursus van 12 lessen.

De muziekschool is er ook voor kleuters!

Wat kost de Kleuter Carrousel?

Muziekles voor kinderen van héle goede docenten

• kindercursusdocent

Roos de Geus

Hilde Borreman

Eva Janssen

Ismay Koopmans

Wij willen je helpen je muzikale doelstellingen te bereiken en doen er alles aan dat je je bij ons op je gemak voelt. We zijn zorgvuldig opgeleid voor onze onderwijsvaardigheden. Permanente bijscholing is vanzelfsprekend voor ons. De muziekschool is in het bezit van onze VOG (verklaring omtrent gedrag).