Viool

VioollesVIOOLLES

Neem nu een proefles bij de beste muziekschool in Zwolle

Speeltechniek ⋅ ⋅ ⋅ Leren van repertoire en ensemblestukken in veel verschillende stijlen
Integratie van gehoortraining en improvisatie ⋅ ⋅ ⋅ Ensemblespel

Leer viool spelen bij De Zwolse Muziekschool! De viool valt onder de familie van de strijkinstrumenten en wordt bespeeld met een strijkstok. De viool is bij uitstek geschikt als orkestinstrument. Maar ook voor solo’s en in allerlei verschillende muziekstijlen klinkt een viool prachtig. Bij ons leer je de speeltechniek, gaan we ensemblestukken in veel verschillende stijlen instuderen en integreren we improvisatie en gehoortraining zodat je leert te improviseren en je instrument optimaal kunt gebruiken!

Bij ons kan je vioolles individueel of in een kleine groep volgen. We gebruiken een praktisch lesprogramma waar je alle aspecten van je instrument leert en, als je wil, wordt voorbereid op het spelen in een orkest of band. Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool! Kijk hier!

Wat kost vioolles?

Vioolles van héle goede docenten

• viooldocent

Alice Siu