Elektrische Gitaarles

Elektrische gitaarlesELEKTRISCHE GITAARLES

Elektrische gitaarles; individueel of in een kleine groep

Leren van de verschillende speelwijzen van Rockmuziek, Pop, Blues, Soul, Funk, Latin etc. ⋅ ⋅ ⋅ Improviseren ⋅ ⋅ ⋅ Voorbereiden op het spelen in een band ⋅ ⋅ ⋅ Plezier in het samenspel tussen de verschillende onderdelen (melodie, akkoorden en grooves)

Hier gebruiken we lesprogramma’s waarmee je alle verschillende stijlen gaat spelen, leert te improviseren en, als je wil, wordt voorbereid op het spelen in een band.

De gitaar is een populair en veelzijdig instrument. Van akkoorden en melodieën tot harde rocksolo’s: met gitaarles kun je ontzettend veel verschillende muziek ontdekken. Daar komt ook nog eens bij dat je het geluid van je elektrische gitaar zelf kunt aanpassen met een versterker en andere accessoires. Bij ons leer je om je eigen unieke geluid te maken en bij verschillende muziekstijlen een passend geluid te creëren. Als gitarist bepaal je voor een groot deel ‘het geluid’ van een band. Schrijf je nu in voor muziekles en leer dat geluid te maken!

Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool! Kijk hier!

Wat kost elektrische gitaarles?

Elektrische gitaarles van héle goede docenten

• elektrischegitaardocent

Edmund van Motman