Blokfluitles

DwarsfluitlesBlokfluitles bij de beste muziekschool van Zwolle – schrijf je nu in voor proefles!

Kom jij blokfluitlessen volgen bij De Zwolse Muziekschool? De blokfluit heeft verschillende klanken waardoor het instrument in allerlei muzikale samenstellingen is in te zetten. Je kan bijvoorbeeld met andere blokfluiten samenspelen, maar ook als solist in een band! Van klassiek tot hedendaagse muziek. Er zijn blokfluiten van klein tot groot. Je begint bijvoorbeeld op de sopraanblokfluit, maar als je de basis onder de knie hebt en je handen groot genoeg zijn, kun je verder leren op de alt, tenor of zelfs basblokfluit!

Je kunt beginnen met blokfluit spelen vanaf ongeveer 7 jaar en wanneer je handen groot genoeg zijn om bij alle gaatjes van de sopraanblokfluit te kunnen komen. Het is nooit te laat om met dit prachtige instrument te beginnen! De lessen worden altijd afgestemd op de wensen en mogelijkheden van de leerling. Noten lezen en samenspelen zijn hierbij belangrijke en leuke onderdelen.

Kinderen, jongeren en volwassenen kunnen aan de blokfluiles deelnemen!

Speeltechniek ⋅ ⋅ ⋅ Het leren van repertoire en ensemble stukken in veel verschillende stijlen ⋅ ⋅ ⋅ Integratie van gehoortraining, muziektheorie en improvisatie ⋅ ⋅ ⋅ Ensemblespel

Bekijk onze lesruimtes!

Blokfluitles van héle goede docenten

• blokfluitdocent

Esther Stevens

Wij willen je helpen je muzikale doelstellingen te bereiken en doen er alles aan dat je je bij ons op je gemak voelt. We zijn zorgvuldig opgeleid voor onze onderwijsvaardigheden. Permanente bijscholing is vanzelfsprekend voor ons. De muziekschool is in het bezit van onze VOG (verklaring omtrent gedrag).

Blokfluitles bij De Zwolse Muziekschool