producing / live electronics

PRODUCING / LIVE ELECTRONICS

Schrijf je nu in voor een proefles bij de beste muziekschool van Zwolle

Werken met verschillende muziekprogramma’s ⋅ ⋅ ⋅ produceren van je eigen tracks ⋅ ⋅ ⋅ sounddesign ⋅ ⋅ ⋅ analyseren van muziek ⋅ ⋅ ⋅ mixing en mastering ⋅ ⋅ ⋅ toonladders, akkoorden en akkoordenprogressies

Leer producen bij De Zwolse Muziekschool! Vind je elektronische muziek supertof en wil je weten hoe jij dat ook kan maken? Of ben je al een tijdje aan het produceren maar wil je jouw muziek op een hoger niveau brengen? Kom dan naar De Zwolse Muziekschool waar je alles kunt leren op het gebied van (elektronische) muziekproductie, van beginner tot expert!

Het woord producer wordt tegenwoordig gebruikt voor iemand die elektronische muziek maakt (produceert). Eigenlijk is zo iemand “gewoon” een muzikant. Oorspronkelijk was een (music-) producer meer bezig met het verkoopbaar maken van de muziek. Zo gaf hij of zij bijvoorbeeld tips over de volgorde, het tempo of de toonsoort van een nummer. Ook kon hij of zij zich bemoeien met “de sound” van de tracks en dus ook met het werk van de geluidstechnicus.

Tegenwoordig is het zo dat er van een elektronisch muzikant, de producer van nu dus, wordt verwacht dat hij alles zelf doet. Het bedenken, maken, mixen en soms zelfs het masteren van zijn muziek wordt aan hemzelf overgelaten.

Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool! Kijk hier!

Producing / live electronics les kan al voor kinderen vanaf 10 jaar.

Wat kost producing / live electronics les?

Producingles van héle goede docenten

• producing / live electronics docent

Gijs van Lieshout

Producing / Live electronicsles bij De Zwolse Muziekschool