Oefenruimtes

Rhythm & Music Rhythm & Music Rhythm & Music Rhythm & Music  Rhythm & Music

De oefenruimte is op dit moment niet beschikbaar voor de verhuur.

Als je een oefenruimte in Zwolle wilt huren dan kun je daarvoor ook bij De Zwolse Muziekschool terecht. Het verhuren van oefenruimtes is een logisch gevolg van de popmuziekschool. Popmuziek maak je met een band. Met een band moet worden gerepeteerd en daarvoor is een oefenruimte nodig. De oefenruimte voor bands wordt gebruikt voor de bandcoachinglessen van de Popular Music Course+. Daarnaast is de oefenruimte 7 dagen per week te huur voor iedere willekeurige band die een ruimte nodig heeft. De huurprijs is € 15,- per uur, € 25,- per dagdeel. Vraag naar onze speciale tarieven bij het huren met een vaste regelmaat en een vast bedrag per maand.

De oefenruimte is voorzien van standaard band apparatuur bestaande uit een 5-delig Yamaha Stage Custom drumstel (zonder bekkens), een Yamaha 8 kanaals zanginstallatie, gitaar en basversterkers van Peavey en Polytone, cdspeler en microfoons.

Online reserveren per dagdeel kan door te klikken op de knop hieronder. Een dagdeel is van 9:00 – 13:00, van 14:00 – 18:00 of van 19:00 – 23:00 uur. Je wordt vanzelf door de procedure geleid. De betaling gaat via iDeal.

Oefenruimte reserveren

BANDRUIMTE

Oefenruimte in Zwolle

DRUMRUIMTE

De drumruimte is te huur voor drummers die zelf niet of niet vaak genoeg thuis kunnen oefenen. Deze ruimte is 7 dagen per week te huur op de momenten dat er geen les wordt gegeven. Er wordt wel van je verlangd dat je je eigen bekkens meeneemt. De huurprijs is € 10,- per uur.

Drum oefenruimte in Zwolle

…..