Dwarsfluitles

DwarsfluitlesDWARSFLUITLES

Nieuw in het aanbod

Schrijf je nu in voor een proefles bij de beste muziekschool van Zwolle

De dwarsfluit heeft een uniek geluid. Het kan gebruikt worden in verschillende muziekstijlen zoals; klassiek, jazz, latin, Ierse muziek en nog veel meer. In een symfonieorkest is de fluit onmisbaar door het betoverende geluid dat het met zich meebrengt. Voornamelijk de eerste fluit brengt met unieke solo’s een andere kleur aan het orkest. Iedere fluitist heeft zijn eigen geluid en smaak die hij of zij in zijn fluitspel naar voren kan brengen.  Dit maakt de fluit tot een bijzonder instrument.

Speeltechniek ⋅ ⋅ ⋅ Het leren van repertoire en ensemble stukken in veel verschillende stijlen

⋅ ⋅ ⋅ Integratie van gehoortraining en improvisatie ⋅ ⋅ ⋅ Ensemblespel

Kinderen, jongeren en volwassenen kunnen aan de dwarsfluitles deelnemen!

De dwarsfluitlesssen worden verzorgd door Lisanne van Dam.

Voor dwarsfluitles in combinatie met het spelen in een band bieden we de “Popular Music Course +” aan. Kijk voor meer informatie hiervoor bij “Bandles” en “Tarieven”.

Wat kost dwarsfluitles?

Dwarsfluitles van héle goede docenten

• blokfluitdocent

Esther Stevens