Jamsessie Kids

Officiële Yamaha Music School cursus  Yamaha Popular Music Course / Jamsessie Kids YMF100331_PMSposter_BOY_OL

Jamsessie Kids; samenspelen met andere kinderen o.l.v. een docent

Doe mee met de jamsessies op woensdag bij Rhythm & Music onder leiding van een docent. Bespeel je een instrument of hou je van zingen, en je wil graag (leren) samenspelen, dan is dit iets voor jou? Het maakt niet uit of je wel of geen les hebt. Voor zover mogelijk delen we in op leeftijd en niveau. De enige voorwaarde is dat er minimaal 3 deelnemers per sessie zijn dus neem gerust een vriend of vriendin mee die ook een instrument bespeelt of zingt. De docent geeft “tips and tricks”, wijst je op verbeterpunten en probeert deze samen met jou te realiseren. Je leert altijd weer iets nieuws, doet nieuwe ervaringen op en leert andere muzikanten kennen.

De sessies vinden plaats op:

Woensdagmiddag voor kids tot 12 jaar, van 13:30 – 14:30 uur

Woensdagmiddag voor kids van 12 tot 15 jaar, van 15:00 – 16:00 uur

Woensdagavond voor kids van 15 tot 18 jaar, van 18:00 – 19:00 uur

Aandachtspunten bij deze sessies zijn:
  • Vrijwel alle instrumenten zijn aanwezig
  • Gitaristen nemen hun eigen gitaar met gitaarsnoer mee
  • Drummers nemen hun eigen stokken mee

De kosten zijn slechts € 10,- per persoon, per les voor een sessie van 60 minuten. Je kunt per week, per sessie inschrijven.

Bij de keuze voor de cursus klik je op ‘anders‘. In het veld daaronder vermeld je:

• Jamsessie Kids
  • de datum waar je voorkeur naar uit gaat
  • welk instrument je bespeeld
  • hoe lang je het instrument al bespeeld
  • of je al les hebt gehad en zo ja hoe lang.