Piano klassiek

Klassiek pianoKLASSIEK PIANOLES

Schrijf je nu in voor een proefles bij de beste muziekschool van Zwolle

De piano is een veelzijdig instrument. Je kunt akkoorden en melodieën spelen en je kunt soleren. Daarbij is de piano een erg overzichtelijk instrument waarop alle toetsen keurig in de juiste volgorde naast elkaar liggen. Hierdoor heb je snel inzicht in de harmonieën en melodieën, en leer je snel de toepasselijke muziektheorie. Het instrument is ook zeer geschikt om jezelf te begeleiden als je zingt. Ons klassieke pianoprogramma is voor zowel kinderen als volwassenen. Er wordt aandacht besteed aan:

Het ‘op gehoor’ herkennen en zingen van de melodie ⋅ ⋅ ⋅ De structuur van de compositie en de interpretatie ⋅ ⋅ ⋅ Vorm-analyse, klankvoorstelling, toonvorming, toonaarden en pedaaltechnieken komen aan bod ⋅ ⋅ ⋅ De ontwikkeling van muzikale vaardigheden in het harmoniseren, begeleiden en improviseren ⋅ ⋅ ⋅ Solo en ensemble stukken variërend van populair klassiek tot popmuziek

Voor kinderen vanaf 6 jaar, jongeren en volwassenen!

Kiefer speelt in onderstaande video. Hij heeft destijds een proefles gehad en vier lessen!

Wat kost klassiek pianoles?

• pianokosten

Voor de kosten van pianoles of keyboardles klik je hier

Klassiek pianoles van héle goede docenten

• pianodocent