Girl Group

girlgroup poster

Girl Group; zingen in een meidengroep!

Deze cursus is bedoeld voor jonge meiden die graag in een groep hun zangtalenten willen ontplooien met de hits van nu! Je kiest in overleg met de groep en de docent de liedjes uit die je gaat zingen.

De cursus bestaat uit 10 lessen van 60 minuten met een minimale groepsgrootte van 4 deelnemers en maximaal 8 (indeling naar leeftijd: 10 to 15 jaar).

Ideaal voor jonge meiden uit groep 7 en 8 van de basisschool en klas 1 en 2 van de middelbare school die graag in een groep hun talenten willen ontplooien. Na 10 lessen kun je een aantal nummers zingen en is er een presentatiemoment.

Ademhaling * Houding * Unisono zingen * Meerstemmig zingen * Leren luisteren naar elkaar * Presentatie

De cursus wordt gegeven op basis van beschikbaarheid van de deelnemers en de docente. Heb je belangstelling? Bij de keuze voor de cursus klik je op ‘anders’. In het veld daaronder vermeld je Girl Group en de dagen en tijden waarop je beschikbaar bent.

Wat kost Girl Group muziekles?

Deelnamen aan de Girl Group kost € 150 voor 10 lessen van 60 minuten.

Girl Group muziekles van héle goede docenten

• girlgroupdocent

Chalina Smit

Wij willen je helpen je muzikale doelstellingen te bereiken en doen er alles aan dat je je bij ons op je gemak voelt. We zijn zorgvuldig opgeleid voor onze onderwijsvaardigheden. Permanente bijscholing is vanzelfsprekend voor ons. De muziekschool is in het bezit van onze VOG (verklaring omtrent gedrag).

Girl Group muziekles bij een Yamaha Music Point