Bandles

BandlesBANDLES

Rhythm & Music Muziekschool, 2Trax

Uniek extra: leer om in een band te spelen!

Als je eenmaal muziek kunt maken wil je natuurlijk ook in een band kunnen spelen. Bij De Zwolse Muziekschool kun je met andere enthousiaste leerlingen een band vormen en samen les krijgen! Je leert om samen te spelen en je eigen geluid te ontdekken. Betreed het podium op speciale bandavonden en leer hoe je een geweldig optreden verzorgt.

Uniek extra bij je muziekles ⋅ ⋅ ⋅ Samenspel en luisteren naar elkaar ⋅ ⋅ ⋅ Improvisatie vanaf het begin ⋅ ⋅ ⋅ Nieuwe impulsen voor elk niveau ⋅ ⋅ ⋅ Voorbereiding voor het optreden voor publiek

Eén keer per twee weken heb je dan een vol uur les met de hele band. Je kan ervoor kiezen dit bovenop je normale muziekles te doen, maar je kan ook tien minuten minder individuele les nemen. In dat geval kost bandles helemaal niets extra.

Wat kost bandles?

• bandkosten

Bandles kan onderdeel zijn van je instrumentale les of zangles. Je krijgt dan 10 minuten minder individuele les, maar daarnaast 1 keer per 2 weken 60 minuten les met de hele band. Je betaalt dus niet extra voor de bandles!

Je kan natuurlijk ook je gewone instrumentale of vocale lestijd houden en de bandles er extra bij kopen. Ook kun je, afhankelijk van je niveau, alleen de lessen met de band volgen zonder instrumentale les. Kijk hier voor de tarieven.

Bandles van héle goede docenten

• banddocent

Elkana van Motman