TARIEVEN & VOORWAARDEN

Voor alle tarieven zie deze pagina | Voor alle voorwaarden zie deze pagina

INSCHRIJVEN (OF PROEFLES AANVRAGEN)

Wilt u zich inschrijven voor een cursus of een proefles aanvragen dan kunt u dat hieronder doen. Uw gegevens worden opgeslagen en doorgegeven aan de muziekschoolcoördinator die vervolgens contact met u zal opnemen om een afspraak te maken. De eerste les (proefles) is altijd GRATIS en geheel vrijblijvend, met uitzondering van de baby-, dreumes-, peuter- en kleutermuziek en de oriëntatiecursus. Hiervoor geldt dat de eerste les een betaalde proefles is. Na de proefles volgt de volledige cursus.

Inschrijven voor instrumentale of zangcursus

CURSIST

Voornaam

Achternaam

Straat en huisnummer

Postcode

Plaats

Telefoonnummer

Mobiel nummer

E-mailadres

Geboortedatum

Welke muzikale ervaring heb je?

Bezit je al een instrument en zo ja, welk?

CURSUS

Kies je cursus

Soort les

Heb je een instrumentale cursus gekozen (individueel of groepsles) en wil je ook extra bandles?
    geen bandlesPopschool+ bandlesPopschool en extra bandlesalleen bandles
    Popschool+ is 10 min. kortere instrumentale les en 60 min. bandles per 2 weken
    Popschool en extra bandles is normale lesduur en 60 min. bandles per 2 weken
    "alleen bandles"kies je als je je nu voor bandles inschrijft en niet voor een instrumentale cursus
    Begindatum van de lessen (indien bekend)

Wanneer heb je het liefste les? Vul dag(en) en tijd(en), dan kunnen we daarna overleggen wat er mogelijk is!

Wil je ons nog meer laten weten?

BETALING

De meeste cursisten betalen per bank. We incasseren dan het lesgeld in maandelijkse termijnen.
    Je kunt als alternatief een strippenkaart kopen (alleen voor individuele les, niet voor groepsles en niet voor bandles). Hiermee reken je af per les. Een strippenkaart koop je vantevoren via de website.

Betaal je per bank, vul dan deze gegevens in:
    Bankrekeningnummer (IBAN):

Naam en voorletters rekeninghouder:

Straat, postcode en plaats rekeninghouder:

De rekeninghouder gaat er mee accoord dat het termijnbedrag voor het lesgeld gedurende 10 maanden (september tot en met juni) automatisch wordt afgeschreven van de genoemde bankrekening.
    Het inschrijfgeld is € 12,50. Hoe wil je dit betalen? (Sta je al ingeschreven dan hoef je dit niet te voldoen.)
    Per incasso bij het eerste maandbedragBetaal ik via de website (iDeal)Betaal ik samen met de strippenkaart (iDeal)Ik sta al ingeschreven
    Ik accepteer de voorwaarden.
    Partijen verklaren met elkaar een lesovereenkomst te hebben gesloten conform de bepalingen in de voorwaarden.

(Je ontvangt een bevestiging per e-mail.)

Instrumentale- en zanglessen zijn nu per maand opzegbaar!
    Bij C.I.C.K. De Zwolse Muziekschool kun je met andere enthousiaste leerlingen een band vormen en samen les krijgen!

OPZEGGEN

Volgt u momenteel een cursus en wil je deze opzeggen dan kunt u ons dat met onderstaand formulier laten weten.

Opzeggen van een cursus

De leerling of diens ouders / verzorgers wenst de les-overeenkomst te beëindigen met inachtneming van één maand opzegtermijn zoals op de les-overeenkomst in de bepalingen is opgenomen.

Naam:

Achternaam:

Straat en huisnummer:

Postcode:

Plaats:

E-mailadres:

Bij welke docent volg je momenteel cursus?

Per wanneer wil je opzeggen? Bijv. z.s.m., volgend cursusjaar, anders.

Wat is de reden van je opzegging?

Toelichting:

Persoonlijke gegevens van u zijn in onze administratie opgenomen. Zolang als de wet voorschrijft blijven deze in ieder geval bewaard in ons archief. Daarna zullen ze worden vernietigd. Mogen wij uw e-mail adres blijven gebruiken voor een mailing enkele keren per jaar zodat u op de hoogte blijft van onze activiteiten? Bedankt voor het invullen van dit formulier. Uw mening is voor ons belangrijk.

ZELF REGELEN

Strippenkaart kopen